کابینت صنعتی استیل

کابینت صنعتی استیل از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که برای قرار دادن وسایل و تجهیزاتی که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد موارد مصرف فراوانی دارد و جزء اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که از الزامات هر مکانی که در آن از تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای پخت و پز و سرو غذا انجام می شود کابینت صنعتی استیل می باشد. همانطور که مطمئنا می دانید تجهیزات آشپزخانه صنعتی تفاوت زیادی با اقلامی که در منزل و در آشپزخانه منزل استفاده می شود دارد و به منظور استفاده طولانی مدت و برای ظرفیت های بیشتر ، بهتر و کار آمد تر طراحی و تولید می شوند.

در آشپزخانه صنعتی به طور معمول باید برای قرار دادن ظروف و وسایل مورد نیاز فضایی را در نظر گرفت که این فضا نیازمند یک کابینت صنعتی مرغوب و مستحکم با دوام بالا و طول عمر زیاد است ، کابینت استیل صنعتی تولید گروه صنعتی ناب زیست از استنلس استیل 304 خشدار کره ای و در سه مدل به نام های، کابینت زمینی و کابینت دیواری و همچنین کابینت آبچکان در بخش استاندارد محصولات با پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات و نیروی ماهر طراحی و تولید می گردد

همچنین لازم به ذکر است گروه صنعتی ناب زیست به عنوان تولید کننده کابینت صنعتی می تواند ، کابینت صنعتی بنا به درخواست مشتری کابینت صنعتی استیل را با انواع متریال مختلف ( نوع و ضخامت ورق استیل ) و همینطور در ابعاد و اندازه مختلف طراحی و تولید گرداند .

مشخصات فنی کابینت زمینی استیل

جنس بدنه خارجی درب های کابینت زمینی استیل صنعتی تماما از ورق استنلس استیل ۳۰۴ خش دار ایتالیا با ضخامت ۱-۲ میلمیتر و جوشکاری تماما با روش تیگ TIG ) ) از نوع آرگون می باشد.

جنس بدنه داخلی کابینت زمینی استیل صنعتی ( داخل درب ها ، طبقات ، پهلوها ، پشت ) تمام از استنلس استیل ۳۰۴ خش دار possco  با ضخامت ۰٫۶-۱ میلیمتر و جوشکاری تماما با روش تیگ TIG ) ) از نوع آرگون می باشد.

دارای درب ریلی که به بدنه متصل شده است.

دارای رویه از جنس استلس استیل ۳۰۴ خش دار ایتالیا با لبه در قسمت پشت در حدود ۵ سانتیمتر به صورت خمکاری

دستگیره از نوع استنلس استیل به صورت توکار

دارای ۴ پایه قابل ریگلاژ از پروفیل های استنلس استیل ۳۰۴ خش دار possco  و پلاستیک سخت برای مقاومت بیشتر .

ابعاد خارجی کابینت زمینی صنعتی استیل : ۵۰ عرض * ۸۵ ارتفاع با طول متغیر ( ابعاد به سانتیمتر )

دارای گواهی استاندارد و نشان ملی استاندارد ایران

طراحی و ساخت با پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه صنعتی

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

قیمت کابینت صنعتی

انواع کابینت های که ممکن است مورد استفاده قرار بگیرند شامل  چوبی، فلزی، آلومینیوم و یا استیل بوده که بسته به نوع طراحی آنها، می توانند برای هر سبک آشپزخانه ای به کار بروند ، این کابینت ها هر کدام مزایای و ویژگی های خود را دارد و نصبت به قابلیت های خود قیمت آن متغییر می باشد قیمت کابینت صنعتی به پارامترهای مختلفی از جمله ابعاد، تعداد طبقات، جنس رویه ، پایه ها، نوع جوش و نوع ورق استفاده شده در کابینت صنعتی بستگی دارد. با توجه به نوع سفارش می­توان با کارشناسان فروش گروه صنعتی ناب زیست ، جهت استعلام قیمت روز این محصول تماس حاصل نمایید.

در ایران کارخانه ها و کارگاه های بزرگ و کوچک فراوانی مشغول تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشند و نمونه های فراوانی از این محصولات را در بازار می توان یافت که شاید ظاهر زیبایی نیز داشته باشند اما در واقع باطنی فرسوده دارند،

منظور از فرسوده این است که اغلب تجهیزاتی که در بازار که حتی  بعضا مشاهده شده که با قیمت های بالا فروخته می شوند از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و در کوتاه مدت فرسوده می شوند و عملا قابل استفاده نیستند و به همین منظور قیمت کابینت صنعتی استیل می تواند بسیار تاثیر گزار بر انتخواب باشد.

البته از همه مهمتر در تعیین قیمت کابینت صنعتی، نوع استیل استفاده شده در کابینت استیل صنعتی می باشد که به دلیل تنوع و شباهت مدلهای مختلف استیل تعیین قیمت صرفا با توجه به ظاهر آن بسیار سخت است و به همین منظور به شما خریداران توصیه می شود که حتما قبل خرید از استیل به کار رفته اطلاع پیدا کنید.

مزایا استفاده از استنلس استیل در کابینت صنعتی

استنلس استیل 304 حاوی 18% کروم و 8% نیکل است در صورتیکه استیل 316 دارای 16% کروم ، 10% نیکل و 2% مولیبدن است . مولیبدن برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی ناشی از کلراید (مثل آب دریا ) به آن اضافه می شود. این نوع ورق، به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، یکی از پر کاربردترین ورق های مهندسی بوده که در تولید سینک های ظرف شویی، کابینت ها، یخچال و فریزر، اجاق گاز، مایکروفر، مخزن های صنعتی، لوازم ساختمانی، لوله سازی و غیره کاربرد دارد. از ویژگی های قابل ملاحظه آن می توان به براقی، زیبایی، سطح صاف و صیقلی، عدم زنگ زدگی یا خوردگی ، مقاومت در برابر حرارت ، قابل بازیافت ، عمر طولانی و مفید در قیاس با هزینه پرداختی اشاره نمود.